Известие

Collapse
No announcement yet.

Демпферна шайба 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
    Живко, може ли да споделиш какво се маха, за да стане малко по-тиха ( ще съм ти много благодарен ). Някъде бях чел се сменяват лагерите на баланс вала, ама не съм сигурен.
    не става малко по тиха а става като бензин
    иначе колегата над мене ти е казал
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
      Мерси, за отговора! Само да попитам какви са недостатъците освен може би по-големите вибрации?
      Аз лично разлика преди/след не намирам. При положение, че на жтд 140/150 коня не се слага, едва ли има голяма полза от него. Талянците явно са се усетили, че вредата е по-голяма от ползата.
      Last edited by tonov; d.m.y г., 23:18.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        колата я взех от салон и си беше студена и направо си мъркаше за дизел особено за този двигател и кат загря кат са чу тракането и си трака винаги кат загрее дайте кажете как може да решим проблема бат Живко ако може на ЛС контакти нещо
        sigpic 156 2.4 JTD 136hp

        Comment


        • #19
          колеги бяхме писали преди доста време но все пак да повторя сваля се капака с веригата и маслената помпа те са комплект и ще видите като свалите капака шпонката на баланс вала .сваля се баланс вала изпилва се шпонката да стане равна повърхнина и се зглобява говоря за 136коньовта,и се забравя за маслена попа тракане и други ефекти на кафемелачка и за пари за маистори сменяне на демферни шайби оптегачи и други майсторски касички и мнения че алфата е......аз моята я карам вече 4година така колата работи в пъти по тихо от доста дизели дето им викат меки японски и прочие успех на всички.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от aligator89 Покажи съобщение
            колата я взех от салон и си беше студена и направо си мъркаше за дизел особено за този двигател и кат загря кат са чу тракането и си трака винаги кат загрее дайте кажете как може да решим проблема бат Живко ако може на ЛС контакти нещо
            Така си е нормално няма да се притесняваш, карай си !
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Благодаря на всички за сега като задействам ще споделя
              sigpic 156 2.4 JTD 136hp

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от aligator89 Покажи съобщение
                Благодаря на всички за сега като задействам ще споделя

                А маслото си смени ли и какво наля?
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #23
                  смених го да с Castrol Magnatec 10W40
                  Last edited by aligator89; d.m.y г., 19:49.
                  sigpic 156 2.4 JTD 136hp

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от aligator89 Покажи съобщение
                    смених го да с Castrol Magnatec 10W40

                    не ти е маслото нито ти е баланс вала при мен го имаше тва тракане като загрее като пусна климатрона се усилваше още повече а аз нямам баланс вал (с 140 кс. съм) оказа се демферна шайба сменя се за 10 минути само че си сложих старата (Dayco) и шумът изчезна новата беше на 4 години бая е изкарала за боклук ако имаш познат на морга го попитай да вземеш една за тест-а но ако искаш пробвай с баланс вала ти си знаеш.Успех
                    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                    Comment


                    • #25
                      И моята е така, като пусна климатрона се усилва.Още не съм я правил, но съм купил шайба...дано да е тя
                      Alfa 156 2.4 JTD
                      Honda CBR600RR 2008

                      Comment


                      • #26
                        Не е шайбата,явно ще да е този блансиращ вал.На моята съм сменил де що има по ремъците,студена работи добре,като загрее се появява тракане,едно остро такова,като се абстрахирам от това тракане,не се чува,че е дизел,ама тракането ебава мамата на пейзажа
                        alfa 159 1,8 mpi/lpg

                        Comment


                        • #27
                          Явно, докато не се види няма да стане ясно.Моята трака с паленето още.Няма значение колко е загряла, винаги си трака еднакво.Като върви все едно й няма нищо.(докато е в обороти) Пусна ли газта на сфетофара си става Голф 1.Над 1200 оборота като я държа не трака.На място като пусна климатика се усилва тракането двойно.
                          Alfa 156 2.4 JTD
                          Honda CBR600RR 2008

                          Comment

                          Working...
                          X